Tuotehallinta menestystekijäksi vuonna 2021

Ilmoittaudu kevään webinaareihin

Oletko miettinyt, miten hyödyntäisit paremmin tuotteisiisi liittyviä tietoja ja vähentäisit niihin käytettyä työaikaa esimerkiksi automaatioiden avulla? Tuotetiedon hallintaan on olemassa työkaluja ja käytäntöjä, joita voidaan räätälöidä yrityksesi tarpeiden mukaan, oli liiketoimintasi ytimenä sitten verkkokauppa, kivijalkamyymälä tai niiden yhdistelmä. Voit aloittaa menestystekijäsi rakentamisen istuttamalla taimen, kasvattamalla sitä ja kerätä sadon eli hoitamalla perusteet kuntoon, rikastuttamalla tietoja ja seuraamalla, miten tieto toimii päivittäisessä toiminnassasi. 

Kolmen webinaarin sarja keväällä 2021

Tervetuloa Avenlan ja Canterin yhteistyössä järjestämään webinaarisarjaan, jossa käsittelemme kevään aikana mm. tuotetiedonhallinnan perusteita, hakukoneoptimointia, hallinnan teknisiä vaatimuksia ja tuotetietojen hyödyntämistä monikanavaisessa markkinoinnissa. Mukana on myös case-esimerkkejä yritysten itsensä kertomina.

Ilmoittaudu maksuttomiin webinaareihin seuraavista linkeistä:

Osa 1 – torstaina 18.2.2021 klo 9-11 - Taimen istutus: Tuotetiedonhallinnan perusteet

  • Tuotehallinnan peruselementit (Canter)
  • Tuotetieto hakukoneissa - mitä hakukoneoptimoinnissa tulee ottaa huomioon? (Avenla)

Ilmoittaudu

Osa 2 – torstaina 18.3.2021 - Kasvu: Tuotetiedonhallinnan hyödyntäminen monikanavaisessa myynnissä

Ilmoittaudu

Osa 3 – torstaina 15.4.2021 - Sadonkorjuu: Tuotetiedonhallinnan hedelmät asiakkuuden eri vaiheissa

Ilmoittaudu

Olet lämpimästi tervetullut!

Jos mielessäsi on jo etukäteen aiheeseen liittyviä kysymyksiä, voit lähettää niitä meille sähköpostitse osoitteseen asiakaspalvelu@avenla.fi. Pyrimme vastaamaan kysymyksiin webinaareissa.

Canter Oy

Avenlan kumppaniyritys Canter Oy on suomalainen julkaisuautomaatioita kehittävä yritys, jonka ydinosaamista on mm. tuotetiedonhallinta (PIM), digitaalisten aineistojen hallinta (DAM) ja ohjelmistokehitys. Canterin tuotteita ovat Adeona PIM ja Adeona Sales Tool