Lahden toimiston uusi osoite (01.12.2023)

Lahden toimiston uusi osoite

Toimistomme Lahden keskustassa on muuttanut uusiin tiloihin. Nyt meidät löytää Aleksanterinkadun ja Vesijärvenkadun kulmauksesta Crazytownista. Paikalliset tuntevat tämän Kulmalantalona.

Osoitteemme on Aleksanterinkatu 16 (2. krs), 15140 Lahti. 

Tavoitat meidät edelleen samoista tutuista puhelinnumeroista ja sähköpostiosoitteista.  

 

 

Avenla muuttaa (30.09.2021)

Avenla muuttaa

Olemme pakanneet koneet, hiiret, kahvikupit, pöydät, tuolit ja muun tarvittavan muuttolaatikoihin ja suuntaamme kohti uutta osoitetta.

Toimistomme osoite on jatkossa Rautatienkatu 19 A, 15110 Lahti eli se sijaitsee aivan Lahden keskustassa.

Tavoitat meidät edelleen samoista tutuista puhelinnumeroista ja sähköpostiosoitteista.  

 

 

Avenla Oy:lle Teamitin Ecom-liiketoiminta (14.09.2021)

Avenla Oy:lle Teamitin Ecom-liiketoiminta

Avenla Oy on ostanut Teamit Group Oy:n Wordpress/Woocommerce-verkkokauppa- ja sivustoliiketoiminnan 31.8.2021

Teamitin Ecom-tiimin työntekijät liittyvät Avenlan tiimiin vanhoina työntekijöinä ja jatkavat työskentelyä siirtyvien asiakkuuksien ja projektien parissa keskeytyksettä. Teamit keskittyy jatkossa mm. AI- ja analytiikkaliiketoimintaan.

- Päätös liiketoiminnasta luopumisesta ei ollut helppo. Olemme saaneet palvella ensiluokkaisia asiakkaita ja toteuttaa hienoja verkkokauppoja kuuden vuoden ajan. Matka on ollut hieno ja tarjonnut onnistumisia ja sopivasti myös haasteita. Kiitän sydämellisesti kaikkia Teamitin verkkokauppa-asiakkaita hyvästä yhteistyöstä, toteaa Teamit Groupin toimitusjohtaja Jussi Heikkilä.

Teamitin Wordpress- ja Woocommerce-osaaminen ja kokemus täydentävät ja vahvistavat Avenlan palvelutarjoomaa.

- Olemme valinneet Wordpress/Woocommercen yhdeksi pääteknologioistamme ja saimme liiketoimintakaupan myötä lisää asiantuntemusta ja resursseja asiakasprojektiemme toteutukseen. Uskon, että pystymme tarjoamaan nyt siirtyviin mielenkiintoisiin asiakasprojekteihin laajaa asiantuntemusta ja myös uutta perspektiiviä verkkoliiketoiminnan ja -näkyvyyden kehitykseen, kertoo Timo Viento Avenlasta.

 

Lisätietoja antavat tarvittaessa

Timo Viento, hallituksen pj, Avenla Oy, timo.viento@avenla.fi, puh. 041 536 127

Jussi Heikkilä, toimitusjohtaja, Teamit Group Oy, jussi.heikkila@teamit.fi, 050 3509 003

Tuotehallinta menestystekijäksi vuonna 2021 (05.02.2021)

Tuotehallinta menestystekijäksi vuonna 2021

Ilmoittaudu kevään webinaareihin

Oletko miettinyt, miten hyödyntäisit paremmin tuotteisiisi liittyviä tietoja ja vähentäisit niihin käytettyä työaikaa esimerkiksi automaatioiden avulla? Tuotetiedon hallintaan on olemassa työkaluja ja käytäntöjä, joita voidaan räätälöidä yrityksesi tarpeiden mukaan, oli liiketoimintasi ytimenä sitten verkkokauppa, kivijalkamyymälä tai niiden yhdistelmä. Voit aloittaa menestystekijäsi rakentamisen istuttamalla taimen, kasvattamalla sitä ja kerätä sadon eli hoitamalla perusteet kuntoon, rikastuttamalla tietoja ja seuraamalla, miten tieto toimii päivittäisessä toiminnassasi. 

Kolmen webinaarin sarja keväällä 2021

Tervetuloa Avenlan ja Canterin yhteistyössä järjestämään webinaarisarjaan, jossa käsittelemme kevään aikana mm. tuotetiedonhallinnan perusteita, hakukoneoptimointia, hallinnan teknisiä vaatimuksia ja tuotetietojen hyödyntämistä monikanavaisessa markkinoinnissa. Mukana on myös case-esimerkkejä yritysten itsensä kertomina.

Ilmoittaudu maksuttomiin webinaareihin seuraavista linkeistä:

Osa 1 – torstaina 18.2.2021 klo 9-11 - Taimen istutus: Tuotetiedonhallinnan perusteet

  • Tuotehallinnan peruselementit (Canter)
  • Tuotetieto hakukoneissa - mitä hakukoneoptimoinnissa tulee ottaa huomioon? (Avenla)

Kiitos osallistumisesta!

 

Osa 2 – torstaina 18.3.2021 klo 9-11 - Kasvu: Tuotetiedonhallinnan hyödyntäminen monikanavaisessa myynnissä

Mitä monikanavainen myynti tänä päivänä tarkoittaa ja miten tuotetietoa hyödynnetään valituissa kanavissa? 

Katsaus verkkokauppa-alustoihin ja PIM-Woocommerce-integraatioon.

Tech talk: Näkemyksiä, keskustelua ja haastamista integraatioiden toteutuksesta, rajapintojen mahdollisuuksista ja haasteista, järjestelmien roolituksesta, kumppanivalinnoista jne. Keskustelijoina Janne Costiander Canterilta ja Johannes Gangsö Avenlalta.

Ilmoittaudu

Osa 3 – torstaina 15.4.2021 klo 9-11 - Sadonkorjuu: Tuotetiedonhallinnan hedelmät asiakkuuden eri vaiheissa

Tuotetiedonhallinnan perusasioiden haltuunoton jälkeen webinaarisarjan päätösosassa mennään jälleen astetta syvemmälle. Miten asiakkaiden tuottama data yhdistetään tuotetietoon ja hyödynnetään sitä tuotekehityksessä, markkinoinnissa ja muissa yrityksen toiminnoissa? Mitä asioita arkkitehtuurissa kannattaa ottaa huomioon? Aihetta valaisemassa Patrik Palatz Canterilta ja Thomas Salokangas Avenlalta.

Tässä webinaarissa asiakasvieraanamme on Martelan markkinointijohtaja Hannele Peltonen. Kotimainen Martela suunnittelee ja toteuttaa käyttäjäkeskeisisiä työ- ja oppimisympäristöjä ja hyödyntää sekä käyttäjädataa että tuotetiedonhallintaa monipuolisesti toiminnassaan.

Ilmoittaudu

Olet lämpimästi tervetullut!

Jos mielessäsi on jo etukäteen aiheeseen liittyviä kysymyksiä, voit lähettää niitä meille sähköpostitse osoitteseen asiakaspalvelu@avenla.fi. Pyrimme vastaamaan kysymyksiin webinaareissa.

Canter Oy

Avenlan kumppaniyritys Canter Oy on suomalainen julkaisuautomaatioita kehittävä yritys, jonka ydinosaamista on mm. tuotetiedonhallinta (PIM), digitaalisten aineistojen hallinta (DAM) ja ohjelmistokehitys. Canterin tuotteita ovat Adeona PIM ja Adeona Sales Tool

 

Huoltotiedote 31.5.2020 (22.05.2020)

Huoltotöitä konesalissa 31.5.2020

Teemme huoltotöitä konesalissamme sunnuntaina 31.5.2020 klo 0.00–6.00. Huoltotyöt saattavat vaikuttaa palveluiden käytettävyyteen. Pahoittelemme työstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Säännöllisillä huolto- ja päivitystoimenpiteillä voimme taata järjestelmiemme toimivuuden ja turvallisuuden mahdollisimman hyvin.

Mikäli palveluissa ilmenee pidempiaikaisia häiriöitä huoltokatkon jälkeen, pyydämme ottamaan yhteyttä tekniseen tukeemme sähköpostitse tuki@avenla.fi tai puh. 0103 240 666 (ma–pe klo 8.00–17.00).

Häiriötiedote 6.4.2020 (06.04.2020)

Häiriötiedote

6.4.2020 klo 17.30

Palvelut on saatu vihdoin takaisin toimintaan ja testaamme niitä parhaillaan. Kehotamme ottamaan yhteyttä tekniseen tukeemme sähköpostitse tuki@avenla.fi tai puhelimitse 010 3240666, mikäli palveluissa esiintyy vielä häiriöitä.

 

6.4.2020 klo 12.15

Osa palveluista on saatu palautettua normaalitilaan. Osassa korjaustoimenpiteet ovat vielä menossa ja tällä hetkellä niidenkin arvioidaan palautuvan tämän päivän aikana.

 

6.4.2020 klo 9.15

Palveluissamme on havaittu häiriö, joka vaikuttaa tällä hetkellä kaikkiin Linux-palvelimillamme sijaitseviin verkkokauppoihin ja sivustoihin (Magento, Wordpress). 

Ongelmanselvitys ja korjaustoimenpiteet ovat parhaillaan menossa ja pyrimme saamaan palvelut palautettua toimintaan mahdollisimman pian.

Pahoittelemme häiriötä.

Toimintamme jatkuu keskeytyksettä COVID-19-poikkeustilanteesta huolimatta (17.03.2020)

Toimintamme jatkuu keskeytyksettä COVID-19-poikkeustilanteesta huolimatta

Työskentelemme täydellä vahvuudella asiakasprojektiemme parissa. Varotoimenpiteenä siirrämme 17.3. lähtien Avenla Groupissa toimintojamme toistaiseksi etätyönä tehtäväksi niin paljon kuin se on mahdollista. Myös tapaamiset muutamme toistaiseksi etäkokouksiksi varmistaaksemme asiakkaidemme ja oman henkilökuntamme turvallisuuden. Pyrimme siihen, että vallitsevan tilanteen vaikutus asiakasprojekteihimme on mahdollisimman vähäinen. Seuraamme luonnollisesti koronavirus-pandemian tilannetta sekä THL:n ja muiden virallisten tahojen ohjeistuksia ja muutamme toimintatapojemme niiden mukaisesti.

Tekninen tukemme palvelee osoitteessa tuki@avenla.fi tai puhelimitse 010 3240 666. Mikäli asia vaatii käyntiä toimipisteessämme, pyydämme sopimaan siitä etukäteen.

Cloud Center Finlandin kautta on saatavilla tehokkaaseen etätyöskentelyyn soveltuvia laitteita ja palveluja. Ota meihin yhteyttä niin katsotaan yhdessä teille sopiva kokonaisuus.

Tiedote palvelunestohyökkäyksestä (21.08.2019)

PALVELUNESTOHYÖKKÄYS AVENLA GROUPIN PALVELUISSA 14.–20.8.2019

Tilannekuvaus

Verkon tekninen valvonta havaitsi verkkopalveluissamme normaalista tasosta lievästi poikkeavia liikennemääriä keskiviikkona 14.8. Ensimmäinen tilannearviomme oli, että laitteissa on tekninen vika.

Pyrimme 14.-15.8. aikana vapauttamaan verkon resursseja ylikuormituksen helpottamiseksi ja tunnistaaksemme todellisen vian aiheuttajan.  

Perjantaina 16.8. paikallistimme vian, käynnistimme toimenpidesuunnitelman ja aloitimme uusien, tehokkaampien laitteiden valmistelun verkkoon kytkemiseksi. Tallentamiemme logitietojen perusteella varmistui, että kyseessä on palvelunestohyökkäys lukuisten eri lähteiden kautta. Pystyimme osittain rajaamaan verkkohyökkäyksen vaikutuksia jo käytössä olleilla laitteilla.

Sunnuntaina 18.8. verkossa havaittiin entistä suurempia liikennemääriä. 

Maanantaina 19.8. saimme estettyä hyökkäysyritykset suodattamalla verkkoliikennettä.

Tiistaiaamuna 20.8. otimme uudet verkkolaitteet käyttöön ja klo 6.30 palveluiden toiminnan todettiin palautuneen normaaliksi. 

Vaikutukset asiakkaidemme palveluihin

Palvelunestohyökkäys kohdistui Avenla Groupin verkkoon eikä asiakkaidemme yksittäisiin palvelimiin tai palveluihin. Asiakkaidemme tiedot eivät ole vaarantuneet. Palvelukatkokset aiheuttivat toimintahäiriöitä mm. sähköposteissa, verkkosivustoissa, verkkokaupoissa, sovelluksissa ja muissa palvelinsalien palveluissa.

Hyökkäyksestä on tehty rikosilmoitus poliisille ja ilmoitettu Kyberturvallisuuskeskukselle.

Häiriötiedote (päivitys 20.8.) (14.08.2019)

Päivitys 19.8. klo 16:00:

Verkkoomme kohdistunut palvelunestohyökkäys on estetty ja palvelumme ovat toimineet normaalisti noin tunnin ajan.

Kapasiteetin lisäämiseksi tehtävät verkkolaitteiden päivitys aiheuttaa lyhyitä katkoksia tiistaina klo 6.00-7.45 (arvio).

Jatkamme häiriötilanteen tiedottamista edelleen täällä sekä Avenlan Facebook-sivulla, kunnes tilanne on normalisoitunut.

 

Päivitys 20.8. klo 7.30

Verkkolaitteet on päivitetty onnistuneesti ja kaikki palvelut toimivat normaalisti.

Parannamme verkkoa (12.08.2019)

Suoritamme verkon parannustöitä tänään 12.8.2019 klo 14 alkaen. Toimista saattaa aiheutua hetkellisiä verkkokatkoksia. Parannustöiden arvioitu kesto 1-2h.

AvenlaOnDigi-asiakaspäivä Messilässä 13.3. (15.02.2019)

Avenla Groupin ja yhteistyökumppaneiden infopäivä ja minimessut Messilässä 13.3.2019 klo 8:30-14:00. Kerromme mielenkiintoisia kehitysuutisia, lanseerauksia ja tuoteuutuuksia. Saat tärkeää tietoa sähköisen liiketoiminnan mahdollisuuksista ja miten ne ovat hyödynnettävissä yrityksessänne.

Ilmoittaudu tästä

Huoltokatko 10.2.19 (08.02.2019)

Huoltokatko 10.2.2019

Päivitämme www-5.cloudcenter.fi ja www-6.cloudcenter.fi -palvelimet viikonloppuna uudempaan versioon (PHP 7.2. ja mariadb 10.1. sekä muita tietoturvapäivityksiä). Huoltokatko ajoittuu 10.2.2019 klo 0:00 – 06:00 välille.

Joulutervehdys (19.12.2018)

Toivotamme hyvää joulua kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme. Olemme mielellämme rakentamassa yhdessä menestystä myös vuonna 2019!

GDPR ja päivitetty tietosuojakäytäntö (24.05.2018)

Hyvä yhteistyökumppanimme,

EU:n yleinen tietosuoja-asetus 2016/679 astuu voimaan 25.5.2018. Tämän GDPR-asetuksen tarkoituksena on parantaa yksilön oikeuksia hallita omia henkilötietojaan ja niiden käsittelyä.

Kumppaninamme tai asiakkaanamme voit edelleen luottaa siihen, että käsittelemme sinun ja asiakkaidesi tietoja luottamuksella ja tietoturvasta huolehtien. Olemme päivittäneet tietosuojakäytäntöämme ja kerromme tässä näistä muutoksista. 

Miten tietosuojakäytäntö nyt uudistuu?

Meille on ensiarvoisen tärkeää kunnioittaa asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme yksityisyyttä ja tietosuojaa. Suomessa noudatetaan EU/ETA-alueen tieto- ja yksityisyydensuojasäädöksiä sekä -direktiivejä. Tietosuojapolitiikkamme perustuu EU:n yleiseen tietosuoja-asetukseen (EU) 2016/679 ja se kattaa kaikki Avenla Groupin tytäryhtiöt ja joissa konsernilla on osaomistus: Avenla Oy, Cloud Center Finland Oy, Mainostoimisto Helsinki Oy, Realtime Finland Oy, Tasokas Software Oy ja Generics Finland Oy.

Avenla Group on sitoutunut estämään tietojen luvattoman käytön, luovuttamisen ja muun asiattoman käsittelyn. Lisäksi varmistamme teknisin ja organisatorisin ratkaisuin, että tietoja käytetään oikein tietoturvan ja turvallisen käytettävyyden takaamiseksi.

Tietosuojapolitiikka ja muut aiheeseen liittyvät selosteet

Lisätietoja Avenla Groupin tietosuojakäytännöistä löydät seuraavasta linkistä:

Asiakasrekisterin tietosuojaseloste

Liitämme myös sopimuksiin tietosuojaliitteen.

Kysymyksiä aiheesta varmaan tulee myös jatkossa, joten voit olla yhteydessä meihin lähettämällä viestin osoitteeseen tietosuoja@avenla.fi.

 

Yhteistyöterveisin,  

Pasi Tolvanen
Tietosuoja-asioiden yhteyshenkilö

044 700 6046
tietosuoja@avenla.fi

Pasi Tolvanen vahvistamaan Cloud Center Finlandia (29.09.2017)

Pasi Tolvanen vahvistamaan Cloud Center Finlandia

Pitkään ICT-alan yrittäjänä toiminut Pasi Tolvanen on aloittanut lahtelaisen Cloud Center Oy:n varatoimitusjohtajana. Avenla Groupin tytäryhtiö tarjoaa ICT-palveluja ja -ratkaisuja konesali- ja lähitukipalveluista IT-laitteisiin.

Pasi Tolvanen henkilökuva

Tolvasen vankka kokemus yritystoiminnan ytimestä ja asiakasrajapinnasta tuo uusia näkökulmia Cloud Centerin asiantuntijaorganisaatioon ja vahvistaa koko Avenla Groupin kokonaisvaltaista sähköisen liiketoiminnan ja markkinoinnin tarjoomaa.

Tolvanen aloitti uudessa tehtävässään 1.9.2017.

Ylläpitopalveluja vahvistetaan

Tolvanen ottaa operatiivisen vetovastuun Cloud Centerin liiketoiminnan eteenpäin viemisestä. Hänen odotetaan myös tuovan ylläpitopalvelut ja laitemyynti entistä vahvemmaksi osaksi Avenla Groupin ratkaisu- ja palvelutarjontaa.

- Avenla on hyvä paikka tulla. Minulla on yritysjohdon täysi tuki takanani, ja myös muut työntekijät kokevat minut tarpeellisena lisänä. Koko tiimillä on aitoa innostusta lähteä kehittämään yrityksen toimintaa. Myös vanhat asiakkaani ovat toivoneet paluutani alalle.

Tolvanen näkee Cloud Centerin nykytilanteen hyvänä, mutta näkee toiminnassa myös mahdollisuuksia nopeallekin nousulle yhä merkittävämmäksi tekijäksi alalla.

Kuuluminen valtakunnalliseen G30 ICT-palveluyritysten ketjuun on Tolvasen mukaan myös hieno mahdollisuus tuoda yrityksen ratkaisutarjonta koko Suomen ulottuville.

- Puitteet, työkalut ja tiimi ovat kunnossa. Käytännössä pääsen valmiiseen pöytään töitä tekemään. Pöytä vaan on tarkoitus kattaa aiempaa koreammaksi, eli reipasta kasvua lähdetään hakemaan.

Perustana avoimuus ja asiakaslähtöisyys

Tolvanen uskoo parhaiden vahvuuksiensa löytyvän hänen yrittäjätaustastaan ja avoimuudestaan asiakassuhteiden hoitamisessa. Hän on koko työuransa ajan panostanut avoimeen ja läpinäkyvään kanssakäymiseen asiakkaiden kanssa ja uskoo tämän auttavan myös uuden työtehtävän parissa.

- Olen aina toiminut asiakaslähtöisesti ihmisten parissa. Haluan pitää avoimuuden ja läpinäkyvyyden osana asiakassuhteita. Yksi valttini on se, että saan käännettyä teknisen kielen asiakkaalle ymmärrettävään muotoon, jolloin asiakas tietää mitä on ostamassa.

www.cloudcenter.fi

Olemme mukana BusinessDay Lahti 2017 -tapahtumassa (27.09.2017)

Tervetuloa tapaamaan meitä Lahden BusinessDay-tapahtumassa 13.10.

Esittelemme Avenla Groupin laajentuneen palvelutarjonnan ja kerromme, miten voimme auttaa yrityksen liiketoiminnan sähköistämisessä. Jos tämä ei tuntunut vielä riittävän houkuttelevalta, kannattaa piipahtaa osastollamme B10 jo ihan siitä syystä, että arvomme kilpailuun osallistuvien kesken aiheeseen liittyvän palkinnon! 

Avenla Group on tällä hetkellä merkittävä kokonaispalveluiden tarjoaja, jonka toimintaan kuuluvat niin sähköisten työkalujen ja palveluiden suunnittelu ja toteutus kuin mainostoimisto- ja ICT-palvelut. 

Avenla Group uudistuu (11.05.2017)

Avenla osti Lahden kokeneinta mainostoimisto-osaamista

Lahtelainen ohjelmistotalo Avenla Group on laajentanut palvelujaan ostamalla Mainostoimisto Sektori Oy:n liiketoiminnan. Vuonna 1989 perustetun Sektorin ydinosaamista ovat vahva sisällöntuotanto ja laajojen markkinointikokonaisuuksien suunnittelu ja toteutus. Kaupan myötä Avenla Groupin palvelukseen siirtyvät Sektorin koko henkilöstö ja palvelutarjonta, jotka yhdistettynä Avenlan huippuluokan ohjelmointiosaamiseen sekä sähköisen liiketoiminnan asiantuntijapalveluihin muodostavat erittäin vahvan ja kilpailukykyisen kokonaisuuden. Avenla Groupin toimipisteet sijaitsevat Lahdessa, Helsingissä ja Tampereella.

Markkinointiviestinnän ja sähköisen liiketoiminnan asiantuntijapalvelut samalta toimijalta

Avenla Groupin pääomistajat Thomas Salokangas ja Timo Viento kertovat, että kaupalla halutaan vastata asiakkaiden kasvavaan tarpeeseen saada samasta paikasta markkinoinnin ja sähköisen liiketoiminnan asiantuntijapalvelut kokonaisvaltaisesti ja useimmiten toisiinsa integroituina.

”Palvelujemme asiakaslähtöisyys ja laadukkuus tarkoittaa käytännössä sitä, että pystymme nyt pureutumaan syvälle asiakkaan liiketoimintaan sekä markkinoinnin että ohjelmoinnin näkökulmasta. Olemme kumppani, joka kehittää asiakkaan liiketoimintaa huomioiden tulevaisuuden mahdollisuudet”, Salokangas kertoo. ”Palvelemme yhtä lailla niin kansainvälisesti toimivia suuryrityksiä eri puolilla maailmaa kuin suomalaisia pk-yrityksiä.”

Mainostoimistouralle heti koulun penkiltä

Pirjo Lassilan ura mainostoimistossa alkoi 45 vuotta sitten, joista viimeiset 28 vuotta hän on toiminut mainostoimistoyrittäjänä työllistäen 7–10 henkilöä. Hän on seurannut markkinoinnin ja mainonnan kehitystä aina telex-, letraset- ja filmiaikakaudesta tämän päivän digitaaliseen toimintaan saakka.

”Oikeastaan olisi nopeampaa luetella ne yritykset, joiden kanssa en ole ollut urani aikana tekemisissä. Olen tyytyväinen, että luotsaamani yritys pystyy tarjoamaan Avenlan tekniikkapainotteiseen osaajajoukkoon sisällön, luovan työn ja markkinointiviestinnän lisäarvon. Viestikapulan siirto on luontevaa, sillä olen jo pidemmän aikaa etsinyt kumppania, jonka kanssa voimme kehittää asiakkaidemme liiketoimintoja digitaalisempaan suuntaan”, toteaa Pirjo Lassila.

Sektori täydentää Avenlan osaamista markkinointiviestinnässä

Avenla Groupin ydinosaamista ovat vaativa liiketoimintojen sähköistäminen, asiakkuudenhallinta- ja toiminnanohjaussovellukset (CRM, ERP), mobiilisovellukset, verkkokaupparatkaisut, tietojärjestelmäintegraatiot, IoT -palvelut sekä hakukonemainonta ja -optimointi. Mainostoimisto Sektorin palveluita ovat markkinoinnin ja viestinnän konseptoinnit, sisältösuunnittelu ja tuotanto eri medioihin sekä 3D-mallinnukset, animaatiot ja videotuotanto.

”Sen lisäksi, että Sektorilla on mittava kokemus, olen tyytyväinen sektorilaisten aitoon ja ammattitaitoiseen työskentelyyn, johon pystytään nyt liittämään mahdollisimman varhaisessa vaiheessa myös asiakkaan teknologia”, kiteyttää Sektorin uusi toimitusjohtaja Timo Viento.

Lisätietoja: www.sektori.net

Avenla Oy, toimitusjohtaja Thomas Salokangas, puh. 0400 834 991
Mainostoimisto Sektori, toimitusjohtaja Timo Viento, puh. 041 536 4127

Avenla Group

  • Konserniin kuuluvat Avenla, Mainostoimisto Sektori, Mainostoimisto Helsinki ja
  • Cloud Center Finland
  • ICT-palveluyritysketju G30:n jäsen
  • Työllistää 32 henkilöä
  • Liikevaihto 2,1 miljoonaa euroa
  • Toimipisteet Lahdessa, Helsingissä ja Tampereella
  • Yhteistyökumppaneina mm. Microsoft, Google, Epi, Elisa, Cisco ja Samsung

Avenla Group

Fi-verkkotunnuksiin liittyvät asiat meidän kauttamme (21.09.2016)

Fi-verkkotunnus siirtyi välittäjämalliin 5.9.2016. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Viestintäviraston kautta ei enää voi suoraan rekisteröidä fi-verkkotunnuksia tai tehdä niihin muutoksia, vaan saat nämä palvelut suoraan Avenlasta.
Avenlan tytäryhtiö Cloud Center Finland on valtuutettu fi-verkkotunnusten välittäjä ja tunnusten varaaminen, uusiminen sekä niihin kohdistuvat muutokset onnistuvat Avenlan kautta. Ota verkkotunnuksiin liittyvissä asioissa yhteyttä tuki@avenla.fi

Haemme riveihimme tietokantaosaajaa (06.09.2016)

Etsimme riveihimme vahvistusta.
Tällä hetkellä haun kohteena on laajan T-SQL -osaamisen omaava tietokantaosaaja.
Hakemaltamme henkilöltä odotamme myös Microsoft SQL Server -osaamista, Datan ymmärrystä ja käyttökokemusta raportointijärjestelmistä.
Arvostamme vahvaa työ- ja harrastepohjaista käytännön kokemusta.

Lue hakuohjeet ja lisätietoja avoimesta työpaikasta.

Hyvää virinää Avenlan syksyssä (02.09.2016)

Lomakausi alkaa olla takana ja vuosikalenterin välilehdet vähenevät kovaa vauhtia.
Avenlan näkökulmasta tämä tarkoittaa uusia mielenkiintoisia projekteja ja asiakkuuksia, jotka tuovat lisää positiivista virinää työpäiviimme. Hyvällä draivilla varustettu asiantuntijaorganisaatiomme on valmiina tarttumaan loppuvuoden mukanaan tuomiin haasteisiin.

Olisit tietysti voinut myös kääntää näyttösi ylösalaisin.
Top